Söndag

Tja gott folk!

Blev inget bloggande igår för ja inte vet jag. Känns lite som att man kommer in i rutiner och allt känns bara vanligt. Onödigt att blogga om tycker kanske ja å Emp men sen kommer man på att ni där hemma vill läsa om vad vi pysslar med på andra sidan jorden.

På Fredagen blev det ingen träning på morronen för mig. Jag var alldeles för sliten efter Thaiboxningen. Däremot körde jag boxning kl 16. Det var en shysst träning och det var skönt att få göra nåt man är bra på. :) Vi körde massa teknik och sedan sparrades vi kanske 4 ronder. Gick faktiskt bra förutom när jag mötte en norsk som bara hade tränat boxning i 1 år. Han skyllde på att han lär sig fort och han var verkligen grym, trevlig också. Han kommer garantert kunna va med i OS om några år om han fortsätter. :)  Efter det var det Pads, 4-5 ronder och sedan körde vi säck. 1 min raka, 1 min uppercuts och 1 min krokar med 1 minuts vila mellan. Vi avslutade med 100 armhävningar och 200 situps.

På kvällen drog vi och käkade och sedan somnade vi tidigt.

På lördagen var vi till MMAn vid 12 tiden för det var en kille som skulle graderas till blått bälte i BJJn. Först var tränarana riktigt elaka och körde verkligen över honom så han höll på att dö och sedan lurade dom han så att han blev lite förnedrad inför alla innan han fick sitt bälte. Det var festligt att se :)

Efter MMAn drog vi iväg med mopparna till Central festival och gled omkring och käkade å kollade bio. På hemvägen ville alla, utom jag, stanna vid ett internetcafe å lira dator. Det enda dom andra har gemensamt är att alla har varit WOW-torskar :) Vi lirade CS i en timma och det var rätt skoj ändå.

Senare på kvällen drog vi ner till Rawai och spelade lite biljard och drack öl. Tysken som ägde stället bjöd på sprit och vi snackade massa skit med honom i ett antal timmar innan det var dags för hemgång.

Idag har alla varit lite bakis och vi drog återigen in till Central festival och käkade sushi. Pga att alla var slitna så blev det en tidig kväll. Ligger i sängen och har försökt få tag i min flickvän på skype i en å en halv timma men hon vägrar svara :/

Nu känner jag mig fan laddad för en ny tuff vecka med massa bra träning och förhoppningsvis lite sol. Snart julafton också. På juldan är det BBQ beatdown här på Tiger. Dom kommer köra grillkäk, öl å MMA-matcher. Det blir nog jävligt fint även om jag hellre hade velat vara hemma med familjen under jul men nu är det som det är.

Slänger upp någr bilder också, enjoy!

Ha det bra alla ni som läser! Hoppas ni inte fryser ihjäl där hemma!

Fridens!!!

//AN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0