Reseblogg


Jag och Emil åker till Thailand om en vecka och tränar/lever livet. Givetvis kommer detta dokumenteras med regelbundna uppdateringar av text, bild och film och resultatet kommer ni att kunna följa här.

Denna blogg kommer efter resans slut att agera Hemsida åt den nystartade föreningen Kiruna MMA.

NERVÖST


Inte många dagar kvar nu och nog fan känner man av dom ivriga tankarna som åker runt i huvudet.

Hur ska jag klara mig utan familjen? Kommer planet störta? Kommer pengarna räcka? Kommer träningen att vara bra? Kommer boendet vara värdelöst? Kommer vi rånbögmördade? osv osv.

Men även de goda tankarna har varit framme en del.

Skönt att slippa isskrapor och manskapshus och gruvor och snö i skorna och frusna händer och räkningar och arran och KIRUNA. Skönt att ge sig ut i världen. Fint att kunna träna med en massa olika människor med enda fokus på just träning. Skönt med sol, värme och hav. Immiga ölflaskor, sandaletter, en brunbrän Emil Juuso osv osv.


Mer inom kort...










Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tjena!



Kul att ni träna MMA, har träna drygt ett år nu, men nu har de inte blivit tränat på länge pga coachen min har haft fullt upp med familjen och sen har han vare sjuk. Jag började jobba i Kiruna i sommras. Sen när ja va ut på Arran en kväll träffa jag en kille som visste om att de tränades MMA i Kiruna och då var ja tvungen å fråga efter hemsida eller blogg, ja hade gärna vilja träna med er någongång, iaf komma och titta på. Blev ju arbetslös nu, men efter nyår kommer de troligtvis starta igen, få ju se om ja kommer upp te Kiruna igen men om ja gör de så vore de skoj och få komma och kik på när ni tränar. :)

Ha de fint!



Mvh/ Jimmy, Dorotea

2010-12-20 @ 01:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0