Slödag

Tja!

Idag var tanken att jag bara skulle vila lite på dan men det blev till en lång sovsession med Emp. Missade seminariet vilket var jävligt synd men det var kanske lika bra för jag känner mig otroligt sliten i hela kroppen. Ryggen är helt paj, måste ner till apoteket och hämta dom starkaste painkillers dom har att tillgå imorgon.

Efter jag sovit middag drog jag upp till mamas och hivade i mig en smarrig pannkaka med glass och sedan har jag suttit ute och läst å bara chillat. Emil har varit sängliggande hela dagen. Det enda han har ätit är 2 bananer. Stakars pojk. Hoppas han är bättre till imorgon så vi kan hitta på något på dan även om han inte ska träna.

Jag har iaf nu på kvällen skypat med Alex och fan vad jag saknar henne alltså. Helst sjukt. Sedan blev det käk med Arvid och Martin på Tonys. Trevliga grabbar! Morgondagen kommer bestå av MMAn på morgonen och sedan ska vi dra iväg med mopparna om det bra väder. Jag känner att 2 pass/dag tar jävligt hårt på kroppen i den här värmen så jag ska träna 1 imorron, 1 på lördag, vila söndag och sedan köra på för fullt nästa vecka.

Nu ska jag rulla ner under täcket och somna skönt till en fransk film med engels text, vet inte vad den heter eller vad den handlar om men jag tror den är bra. :)

Natti vänner och fiender, imorgon blir en grym dag!

Fridens!!

//AN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0