Måndag

Tja gott folk, hoppas ni har det bra där hemma.

Här är det bra förutom att min mage är helt förstörd fortfarande. Magknip i dirre, inte så kul.

Ingen träning för mig idag heller, Emil har dock kört MMAn i morse och efter den drog vi iväg med mopparna till den där shyssta stranden igen. Vi badade bland vågorna och tog en promenad längs stranden å allt var jävligt fint. På hemvägen började det spöregna. Jävlar vad det var blött och kallt. Vi gled in 3 dyngsura killar på Mamas å jag käkade en club sandwich som iof for ganska rakt igenom men var jäkligt god. Efter det skypade jag lite med Tjejen och sedan somnade vi, vaknade vid 18.30 av att Martin kom och frågade om vi skulle med och kolla UFC på Tonys. Sedan slöt Bemme upp och vi käkade grillmat och kollade när Gsp jabbade sönder Koscheks öga. :) Iofs så såg jag och Emil den matchen live igår på dan här så man visste ju hur det skulle gå men det var ändå rätt mysigt. ¨

Nu ligger vi i sängen och jag har precis tömt magen för 6e gången idag och försöker ladda för träning imorron. Dom har lovat bättre väder från imorgon och det hoppas vi verkligen för fram till nu har det varit regn alla dagar utom en.

Ha det bra!!!

Fridens!!

//AN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0