Just another day

Tja!

Måndagen började med frulle på Mamas innan MMAn kl 09.00. Passet var som vanligt, tekniken vi körde var sidechoke från side och sedan "big mans choke" och en variation på darsechoke dessa också från side. Alla tekniker byggdes på till en kedja och tränaren gick igenom lite olika försvar. Nice träning, avslutade med några ronder rull.

Vi lunchade på Mamas och sedan vilade vi nån timme innan boxningen. Vanligt pass med massa tekninkträning och sedan 4-5 ronder sparring följt av 4-5 ronder pads. Sedan lite säck och passet avslutades med 100 armhävningar och 200 situps. Skönt pass, allt gick bra och det kändes inte så jättetungt. Sparringen kändes helt ok, fick inge stryk av den där norrmannen idag. :) Antingen så körde han lugnt eller så var jag mycket bättre idag, en kombination av de båda är nog mest sannolikt. Det känns som att jag börjar få tillbaka mitt drag i händerna och snabbheten kommer också tillbaka när man kör mycket pads med en tränare och jag funderar på att försöka gå en match hemma i Sverige innan sommaren. Det hade varit nice.

Imorgon efter MMAn ska jag försöka slänga in 15-20 min gym, känns som att min kropp förtvinar här nere. Kanske lite frivändningar eller nåt annat roligt fast jag vet inte om dom har några lösa stänger. Frivändning med pushpress kan va en av de bästa övningarna för min kampsportsträning tätt följt av mark och knäböj.

Kvällen avlsutades iaf på Tonys med grillkäk och helgens WEC, Cruz är grym och Pettis fixade just 2010s fetaste highligt!! :)

Nu ska jag försöka somna så jag orkar upp till en ny givande dag imorgon, nya MMA tekninker att sätta bakom örat på morronen och Muay Thai på kvällen!

Ha det bra alla nära och kära...Glöm inte att vara eran egen Wizard, varje dag.

Fridens!!

//AN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0