Fredag idag!

Hallå!

Blev inget bloggande igår så jag går igenom lite smått om hur dagen var.

Körde MMAn på morgonen, vanligt pass, vi gick igenom några bra svep från guard och sedan var det 3*skuggboxning med 30 st sprawl. Sedan rullade vi 5 ronder och det gick bra igår, nu har man anpassat sig bra till värmen känner man. Efter dte var det fruktstund å dusch och sedan lunchade vi på ett ställe efter vägen till campen. En kille som var med berättade åt mig innan lunchen att han slängt iväg sitt ciggpaket för att nu skulle han verkligen sluta. Efter middagen började han tigga cigg av Arvid som inte gav med sig och då fick han ett mindre utbrott vilket vi skrattade gott åt :)

Under dagen hängde vi vid polen på Mamas och snackade lite skit och träffade en Irländare som hade en skön dialekt.

Vi chillade fram till kl 16 då det var dags för mitt Thaipass. Jag har råkat pricka in Thaiboxningen precis när det är clinch så det var flera olika clinchtekninker och sedan skuggboxning följt av 3 ronder säck och 3 ronder pads. Sedn fortsatte vi med 15 minuter clinch men det blev inte så mycket så mkt för mig för killen jag körde med var helt värdelös och då blev han sur och tog i allt vad han kunde å han var tvungen att vila var 30e sekund. Annars bra att kör clinch för det har man nytta av i MMAn också. Sedan sprang vi i 20 minuter sedan 200 knän och 200 frontsparkar på säck. Passet avslutades med 200 situps och 200 armhävningar samt stretch. Jag har såna jävla problem med mina ljumskar, jag kan verkligen inte sparka högt med höft för det gör så jävla ont. Tränaren jag körde pads med visade flera olika grejjer och justerade och var hjälpsam så i sista ronden kunde jg slappna av helt å sparka helt ok. Högt och hårt och med mycket höft.

Kvällen avslutades med häng hos mig och jag somnade skönt före 22.

Jävligt lärorik träning men jag känner att de där thaipassen är lite för långa och för tunga för att vara helt produktiva. Som nu idag pallade jag inte att gå på MMAn på morronen för att jag var helt slut i hela kroppen, ont i ryggen, ont i nacken, ont i alla muskler osv. Nu blir det mat och kl 16 är det Boxning och kanske kanske kör jag BJJn kl 19 men det beror på hur pigg jag är efter Boxningen.

Idag kommer Emil hem och förhoppningsvis har han kameran full med shyssta bilder som vi får ladda upp.

Ha det bra alla människor! Jag saknar hemma. Speciellt nyss när jag och Arvid låg å pratade om svensk mat. Om köttbullar å pannkakor å kroppkakor å paltar å fläskpannkaka så kände jag att Sverige är rätt så jävla bra ändå på väldigt många sätt.

Fridens!

//AN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0