På moppen hela dan!!

Tja!

Fan vad vi har kört moppe idag alltså, det bästa är att svänga in efter första bästa lilla väg och följa den så långt man kommer. Då ser man hur riktiga ortsbefolkningen lever och det är så jäkla fränt. Sån skillnad i kulturen så man tror inte det är sant.
Sedan är alla verkligen sjukt trevliga precis hela tiden. Vi skulle iväg till ett köpcentra som heter Big C och fick en vägbeskriving innan vi for. Efter vägen stannade vi för vi trodde att vi hade kört för långt och skulle kolla kartan när det dök upp en bil från ingenstans. Dom vinkade till oss och dom frågade vart vi skulle och sedan lät dom oss köra efter dom hela vägen till det stället vi skulle till. Hur ofta hade det hänt i Sverige liksom?

Shoppat lös en del, köpte bla. en klocka för nästan ingenting och lite prylar till min blomsiblomma där hemma som jag saknar enormt mycket och Emil köpte lite smågrejjor.

Hemresan blev dock en mardröm, rusningstrafik i halvmörker och duggregn är ingen höjdare på en moppe i Thailand kan jag meddela. Vi överlevde dock och stannade till ungefär vid träningscampen för en jävligt välförtjänt immig Singha. Efter det blev det middag på Mamas som är resturangen som hör till stället vi bor på. Ligger kanske 500m från Campen.

Klockan är nu 20.33 och nu blir det att försöka somna till nån shysst rulle med thailändsk text och sedan se om Aptekarens dunderkräm har läkt mina fötter till imorron för kl 09.00 är det MMA.

ha det bra gott folk och kommentera gärna för det är alltid kul med respons! Och tack till Kennt för tipsen, hör av dig om det är nåt mer vi behöver veta :)

Fridens!! //AN


Kommentarer
Postat av: alle

blomsiblomsa? är du full?

2010-12-05 @ 21:44:43
Postat av: Ante

Nej, inte full inte. Saknar bara min älskling och då är det lätt hänt att man hittar på olikasmeknamn :) Och förlåt till Kenny som jag råkade kalla för Kennt!!!

2010-12-06 @ 06:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0