Andra dagen på veckan

Tja gott folk!

Sitter på matstället på Tiger och laddar upp lite bilder för nätet på vårat ställe suger. Väntar på Emil som precis kört sitt andra pass för dagen som var Muay thai. Jag däremot har bara kört MMAn på morgonen för att vila mina fötter som inte vill läka och agerat fotograf åt Emp. Har också fått en fet brännblåsa på utsidan av vaden från ett moppeavgasrör. Illa, illa :/

MMA passet i morse var ungefär som sist, lite uppvärmning i form av 25st armbars, 25st trianglar och 25st svep pga att det regnat rätt hårt under natten så mattorna var blöta och för hala för att springa på. Sedan körde vi teknik, gick igenom armbar från mount och bröt ner det och gick igenom olika detaljer. Sedan rullade vi 5st 5min ronder. Passet gick hyffsat.

På thaien körde de mycket clinch och sedan det vanliga 3*3min säck, 3*3min pads och sedan 3*3min clinch i ringen.

Mellan träningarna for jag och Emil på upptäcktsfärd med moppen igen. Vi drog till Karon beach men körde rätt fel när vi skulle dit så resan tog nästan en timme eller nåt. Stranden var rätt shysst men vilket jävla turistgetto alltså. Inte direkt nånstans man skulle vilja tillbringa 6 veckor i Thailand på. Maten kostade typ det dubbla, det var smutsigt, feta svennegubbar med unga tjejer, ja ni vet, det DÅLIGA med thailand.

Nu har Emil styrt en dejt med en svensk kille som heter Martin som var och körde på samma pass. Vi ska käka på vårat ställe kl 20. Måste fixa nåt litet innan för jag håller på att dö av hunger!

Morgondagen kommer bestå av MMA på morronen och sedan har jag blivit lurad av en tränare att köpa en lektion av han för 300baht vilket iofs bara är 60-70 spänn men ändå. Han kom fram i morse under mmapasset och sa att jag skulle få en lektion "for free". Sen när han hade bokat in den sa han att jag måste köpa en biljett i receptionen for 300 baht. Jävla vad gratis den var då...Nåja, Jag hade ändå tänkt köra några privates så vi börjar imorgon då :)

Nu stressar Emil mig å säger att han måste hem å duscha bort pojksvetten så nu drar jag, slänger upp lite bilder från dagen!!!

Ha det bra alla!!!


Fridens

//AN

På väg till Karon

På väg till Karon beach!



Moppen :)



Snygg hjälm



Karon



Karon



Lindar Emils händer



Knän från Clich



Emil kör pads



Mer pads



Utsikt :)



Kommentarer
Postat av: Marcus

Det låter som att ni har det grymt kul, man blir lite avundsjuk när man är hemma i kiruna med halsont :/

Stället verkar fint också, ser stort ut på bilderna, är det många som tränar där eller? Kul å läsa iaf, fortsätt skriva!



P.S Fin gard emil :)

2010-12-07 @ 13:41:33
Postat av: Mr. Isak

vilken sportig moppe ni har skaffat er :)

2010-12-07 @ 17:37:07
Postat av: Mamma Esther

Hej grabbar!

Gud vad ni verkar ha kul där. Man blir grön av avundsjuka för här är det kallt og det blåser kallt. Ni verkar ha hård träning.



Mamma Esther

2010-12-07 @ 18:29:57
Postat av: kenny

Ganska fint att jogga eller ta sig på annat sätt till budda gubben jävla bra utsikt därifrån kan jag säga :D



Men annars är det bara åka vart vart som hellst efter olika vägar och spana runt. körde en gång efter nå jävla väg och låg ett öde hus på vänster sida utan dörr och fönsterrutor osv. Bodde typ 15 hundar där. Låg några på bron en på räcket till trappen osv. Sen några hundra meter länge in efter vägen knallade oxar helt lösa efter det pallade jag inte köra längre utan vände :D Inget man skulle se hemma precis.

2010-12-07 @ 18:35:10
Postat av: Ante

Allt är skitbra verkligen, moppen är snabb, vädret är övervarmt och träningen är grym. :)

2010-12-08 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0