2 pass idag

Tja allesammen!

Idag har jag kört 2 pass, MMAn på morronen och sedan Thai på eftermiddagen. På MMAn körde vi lite olika trianglar och en variation när man går till Kimura när man sätter upp triangeln. Fett bra tekninker! Sedan lite cardio och efter det rullade vi 5*5 och jag kände mig riktigt sliten. Man känner att man varit risig.

Emil har ont i armbågarna så han körde inte thaien men passet var iaf sjukt tungt och idag har det varit riktigt varmt vilket säkert bidrog en del. Över 30 iaf och sol. Jag gick till intermidiate och körde och det är den klassen som är mellan beginner och advanced. Vi körde lite olika tekninker i clinch i kanske en halvtimme och sedan, efter skuggboxning, pad/säck, totalt 6*3min. Jag var riktigt sliten mot slutet på padsen, spyan var nära :) Det som ska tilläggas är att vi gör en himla massa amrhävningar varje pass. I varje rondvila genom hela passet så är det 10 st och på slutet 200 st.

Efter pads/säck så körde vi clinch i 20 min. Detta också riktigt jobbigt. Efter det sprang vi i 20 min och sedan 200 frontsparkar och 200 knän å säck. Passet avslutades med 200 situps å 200 armhävningar.

FYFAN vad jag var sliten när jag kom hem, bara satt å stirrade i säkert 20 min. Drog i mig en vätskeersättning i iskallt vatten och efter den orkade jag ta mig till duschen iaf och tvätta bort pojksvetten. Under tiden jag var i duschen kom Emil, Bemme, Arvid och Martin hit. Dom hade varit in till Patong en sväng med mopparna och kvällen avslutades med middag på Mamas och en massa skitsnack. Nu ligger vi i sängen å kollar Bad boys 2 och ska alldelens strax somna in efter ett tappert försök till Skype på världens segaste internet och jag kommer sova riktigt jävla gott känner jag!

Ha det bra!!!

Fridens

//AN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0