2 days to x-mas

Tjooofräs.

25:e ska jag kanske gå en mma match mot en kille. Har inte riktigt bestämt mig än om vad jag ska
göra. Stället vi tränar på kommer ha grill kväll och ha en massa matcher samtidigt. Har blivit tillfrågad
om jag vill gå en match mot en kille. Har rullat mot han 2 dar i rad nu och jag kontrollerade han
rätt så hårt på marken. Men han tränar visst muay thay på advance tror jag. Så hans stående game
är nog rätt så mycket bättre än mitt. Tränarna sa att det kommer typ vara som hårdare sparring så man
kommer inte direkt dö iaf.
Min gameplan som jag har i skallen är att jag ganska tidigt kommer slänga en jabb på han och sen dyka
på hans ben å få ner han på marken. Å köra mitt game där. Antingen lägga han i nå lås eller bara ground 'n' pounda
hans tills dom bryter. Men den som lever ser juh vad som händer.. det är juh inte allt för seriöst verkar det som.
Dom kallar det bbq beatdown smokematches å kör visst det varje juldag.
Ante har också blivit tillfrågad om att gå match men han vet inte vem han ska möta så han är lite mer tveksam
än vad jag är. Hoppas bara inte han läser våran blogg så han får reda på min gameplan :)
Iaf idag så har vi kört 2 pass.. 1 mma på morgonen och boxning på eftermiddagen, slitet å köra 2 pass om dagen.
Känner att jag börjar bli gammal.. Ante la ett lås på mig som inte riktigt satt men han fick in  min axel i nån konstig
låsning å kände av det direkt efter träningen att nåt hade hänt.

Sängen nu å träning imorgon.

hade bra alla

/EmptyskbarenidolenflexEmp och Armanante är svettigslitentuff killeroadrage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0